HE TURNED THE TV OFF DURING THE DRAFT LOTTERY! *INSANE REACTION*

Published on May 15, 2019
SUBSCRIBE to BRAWADIS ▶ bit.ly/SubscribeToBrawadis
FOLLOW ME ON SOCIAL
▶ Twitter: Brawadis
▶ Instagram: brawadis
▶ Snapchat: brawadis
Hi! I’m Brandon Awadis and I like to make dope vlogs, pranks, reactions, challenges and basketball videos. Don’t forget to subscribe and come be a part of the BrawadSquad!

Comments

  • Happy see you in home ok happy ok happy ok we you goodday fueron Ángel me call you goodday

  • 🏀🧡💜🧡💜🏀🏅🥇

  • Brandon is obsessed with basketball He freaked out over the draft lottery... imagine the actual draft

  • 10:55 you can thank me by dropping a like

  • I love how his dog booker just punched him like that haha sooo savageee

  • Lol Booker was slapping brandon telling him telling him to stop thinking about it😂

  • This guys content is so bad 😂😂

  • Y’all know he almost cry at 14:24 😂

  • i swear the draft was so stupid every bad team dropped. LETS GO CAVS

  • The real video starts at 12:44 Your Welcome 👍

  • Suns went from Ja Morant to Cam Johnson 😂😂😂😭

  • Tbh you and Anthony look like twins but ur cousins

  • Illuminati

  • 666

  • I am good what do you mean

  • 4:59 the dog knows it’s rigged and everyone knows

  • Yo uguys won 19 games last year yup! Must be nice supporting a team that loves losing!

  • Yo we’re the reaction to the draft

  • Sorry but he is on the pelucans

  • Brandon is as nervous as I am b4 getting my exam results 😂🤣

  • It’s funny because a couple days after the draft, the suns don’t even deserve the 6th pick. Their front office should delete the roster.

  • Omg he is a real fan

  • Omg Brandon is soo funny😂

  • On 4:57 the act done by Booker is like making Brandon shut up to not mess his head with basketball😀😀

  • 13:03

  • I JUST WATCHED BRANDON FREAKING OUT FOR STRAIGHT 21 MINS

  • brawadis on suicide watch

    • All us suns fans are on suicide watch

  • Culver isn’t a terrible pick though..

  • i like how brandon just picks up random stuff in rage lol

  • Brandon is the new Stephen Curry literally like , like if you agree

  • Lol the simulators got it right

  • im a warriors fan and i dont have to mess with this mess so yeah

  • Little does he know the pelicans r getting zion

  • I felt the same way when the Knicks got 3rd

  • Me

  • Just to let you know the Suns are gonna a great team within the next 2 years and they are trading 2 players for 2 players! Can you guess who? Like this and reply if you know who they are trading and for who👌🏻💯 and I’ll let you know if you’re right or not. You’ll be surprised💯

  • What is that song call at the end of the videos plz reply

  • Brandon: throws shot glass Anthony: not the shot glass.

  • I love u Brandon go warriors go steph

  • Imagine this devin booker coby white and deyandre ayton that is a solid big 3

  • Him waiting for the draft lottery is like me waiting for a really big Kentucky basketball or football game

  • At 14:04 brandon hit his head on microwave 😂😂😂

  • Bro as if hes sleeping in the haunted house am i missing something

  • NBA is more rigged then fucking WWE I’m A magic fan myself at least we made the playoffs

  • still has a fresh cut

  • 13:01 😂😬

  • ya'll been tanking so long ya'll don't deserve shit, thankfully nba is doing something about tanking teams.

  • Hey maybe you can still get Tacko Fall 🤷‍♂️

  • I got to admit this guys passion for the Suns is really cool

  • Where's denis

  • lmaooooo u gay bro

  • Actually 31 mins away

  • you just know he gonna watch reddish,culver or coby white hightlights

  • omggggg bro his reaction was accurate to my cousins i love the suns and they SHOULD have been 1 first f%^&$#^ place whattt is happening to this worldddd

  • honestly they are still getting a good player , the suns are supposed to get darius garland and he is really good player , him and booker would be a good backcourt

  • LAAAAKKEESHHOOOOWWWWWWW

  • Wtf Brandon your wack asf it’s just a team

  • Raging like ninja in the old days

  • Yo he cried, down hard fan I love it

  • Nobody: Brawadis: 6! 6?