PS5 Release Date, New Controller & Hardware Details Surface

Published on Oct 8, 2019
Sony has revealed new official details about PlayStation 5, much to our surprise. Let's break it down!
Subscribe for more: ruvideo.info

Comments

  • Crazy Taxi

  • 007 GOLDEN EYE!

  • Tbh I was hoping that the ps5 could be mind controlled to do whatever you want but it’s whatever I guess

  • I'm buying it as soon as it's on pre-order. I was waiting for the new playstation before I buy a console.

  • Can't wait for when the ps5 DESTROYS Xbox ones and for all

  • it would be cool if they did Back yard sports

  • Maybe sony will accept trading in our ps4 console to get a discounted price on the ps5? I mean, it's BW compatible so our ps4 will not get left untouched.

  • PlayStation 5 coming out when

  • Yes my favorite toilet seat coming out next year YESS BABY...

  • I hope that the ps5 controller's rumble can be turned off because I don't like the feel of that type of rumble. And about bluepoint remaking or remastering a game, if they are doing a metal gear game I am going to shit.

  • Legacy of Kain: Soul Reaver Remake NOW!

  • Wireless VR HEADSET WITH BETTER INTERACTION

  • Nintendo: HD Rumble Sony: Hmmmmm...

  • Do really need another PlayStation system when will it stop.

  • If they put horizon zero dawn 2 on ps5 I'm going to be pist off

  • If ain’t broke, don’t fix it.

  • I will buy it. On Black Friday, I will go into Wal-Mart dressed as a mime and I will get my PS5.

  • USB C,, oh no,, these ports break way faster then the old one,, same in Android phones usb c doesnt last 2 years without breaking and cable will keep popping out of the charger input D:

  • Play the video at 2X It’s not too fast and you’ll understand it....for those who don’t want to watch a long video

  • All I have to say is LOD....

  • Unreal Tournament V

  • Big change which consoles companies need to work on is streaming softwares, i am twitch affialate, but stuck with my limited viewers and subcribers. I think playing pc games with controller is better option

  • I would love wireless connect to tv from console. But that prob won't happen till PS 10.

  • i dont anderstend whot you dont anderstend? I WONT GO ON REAL RPG ADVENTURE, MAX MOVEMENT DETECTOR AND POSIBLE PLAY TOGETHER

  • So far im disapointed but tbh i was never buying the ps5 so i dont really care

  • I would like to see a Half-Life 3 for the PS5

  • I have a phone so i'll take Blizzards advice and use that instead

  • All I want to know is if we can transfer our digital games on the ps4 to the ps5 cause I just bought modern warfare for 100 bucks and I still want to play it

  • I need seventeen of em

  • Well i was kinda hoping that we would get a sleek design. That blueprint looked really weird😕😂

  • Actually fix something they should've fixed a long time ago! FIX THE DAMN CHEAP CONTROLLER ITS SELF!

  • I just want a expanded remastered next gen version of The Warriors and that's it.🤤🥺

  • Im a ps1 generation player , to me there isnt anything bad about the controller, compare to the other consoles playstation is years away from them

  • New xbox pls

  • No thanks I'll wait for the PC 2

  • TIME FOR A "What's inside a PS5?"!!!!!!!

  • MGS1 remaster? take my money!!!

  • Bruh I've never owned a game console in my life, why tf is RUvideo recommending this 😭

  • Im looking for them to bring def jam fight for ny

  • I was hoping the PS5 and PS5 controller could be charged with air but yeah good enough

  • i bout to save up b day coming up so let go

  • cant wait man

  • Halo or bluetooth gaming from phone to game or vise versa

  • Hey there i know u will read this.. Plz crash bash & twisted metal2 & dbz budokai Tenkaichi 3 & crash tag racing & gta san andreas "cartoon draw ro like the wolf among us same drawing" & hercs adventure ps1 & digimon arena2 & ...

  • There will be no disk with the new consoles. It will have a TB HD and it will be black and have a glowing PS5 logo. It also will have carbon fiber parts. The controllers will be wired and fast wireless charging.

  • Yayyy now i get ps2!

  • I would like to see them do The Legend of Dragoon as a remaster. I also hope they do away with the touch pad in place of something more useful, maybe a second screen 🤷‍♂️

  • Be great if bluepoint remasters MGS. I'd be all about it.... I mean shut up and take my money now

  • Meh still a console

  • A new grand theft auto game would be good

  • Will watch dogs legion be on ps5? And will i be able to login my ps4 account on to ps5?

  • a new Jak and Daxter or Sly Cooper would be awesome

  • A metal gear remake would be BADASS

  • "NFL Street" please remake this game

  • That is poolshet no any one know play station 5

  • Remastered GTA San Andreas

  • So I aan put my PS4 cds on ps5?

  • No one ever denied that that ps5 concept is real but look at ps4s dev kit compared to the ps4, means nothing in total

  • 2:44 I like heavy controllers so ye

  • So will the PlayStation 5 be available to play PlayStation 4 games